fbpx

Usein kysytyt kysymykset | Novatron Palvelusopimus

Olemme koonneet tälle sivulle useimmin kysyttyjä kysymyksiä palvelusopimukseen liittyen. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi tältä sivulta, voit ottaa yhteyttä myyntiimme joko puhelimitse tai sivun alaosasta löytyvällä lomakkeella.

 

Mitä jos haluan jatkaa ilman palvelusopimusta?
Ilman palvelusopimusta käytössäsi on pilvipalvelumme rajoitetut tiedonsiirto-ominaisuudet (Starter-konelisenssi), jotka mahdollistavat tiedonsiirron itse luoduissa pilviprojekteissasi. Voit tutustua tarkemmin pilvipalvelun ominaisuuksiin tästä linkistä.

Etätukipalvelumme on jatkossa saatavilla vain palvelusopimusasiakkaille. Mikäli järjestelmääsi ei ole liitetty palvelusopimusta ja tarvitset käyttötukea, voit etsiä tietoa verkkopohjaisesta Xsite-Tukiportaalista. Muistathan myös maksuttomat koneohjauskoulutuksemme!

Pitääkö minun hankkia palvelusopimus heti?
Vaikka palvelu-uudistuksemme astuu voimaan 01.01.2024, voit hankkia palvelusopimuksen järjestelmääsi myös myöhemmin, esimerkiksi kun seuraava projektisi alkaa.

Olen ostanut uuden Xsite PRO 3D (tai Xsite PAD) järjestelmän kesällä 2023, pitääkö minun hankkia palvelusopimus?
Mikäli olet hankkinut uuden Xsite PRO 3D tai Xsite PAD -järjestelmän vuoden 2023 aikana, järjestelmän palvelusopimus on voimassa maksutta vuoden 2024 loppuun saakka.

Sisältyykö palvelusopimus uusiin järjestelmiin automaattisesti?
Alkaen vuodesta 2024, palvelusopimus sisältyy uusiin järjestelmiin yhden vuoden ajaksi. Sopimus uusiutuu automaattisesti ensimmäisen kauden jälkeen, ellei sitä irtisanota kirjallisesti.

Miten palvelusta laskutetaan?
Palvelu laskutetaan sopimuksen mukaan joko kerran vuodessa, tai usean järjestelmän osalta puolivuosittain tai kvartaaleittain. Palvelusopimuksen kesto on yksi vuosi, jonka jälkeen sopimus uusiutuu automaattisesti.

Vuoden 2023 aikana ostetut palvelusopimukset laskutetaan 2024 kevään aikana.

Miten irtisanon palvelusopimuksen?
Palvelusopimus on irtisanottava kirjallisesti viimeistään yksi kuukausi ennen uusiutumispäivää. Irtisanomisen voit ilmoittaa osoitteeseen myynti@novatron.fi.

Mihin tarvitsette työkoneeni merkki- ja mallitietoja?
Käytämme tietoja työkoneesi nimeämiseen Xsite MANAGE-pilvipalvelussa. Tiedot auttavat meitä myös ylläpitämään laitekantaamme jota käyttävät mm. huoltopalvelumme. Voit lukea lisää tietojen käsittelystä täältä.

Yritykseni myi eteenpäin kalustoa jonka 3D-järjestelmään oli hankittu palvelusopimus, miten toimin?
Mikäli olet myynyt järjestelmän joka on palvelusopimuksen piirissä, ilmoita siitä meille mahdollisimman pian joko soittamalla 03 357 2630 (myynti), tai lähettämällä viesti osoitteeseen myynti@novatron.fi.

Miten selvitän Xsite-järjestelmän ID-numeron (DBSN)?

Katso ohje: Näin tarkastat järjestelmäsi ID:n

Katso myös:

Ota yhteyttä

  • Lomake tallentaa tietoja sivuston tietokantaan. Voit lukea kuinka käsittelemme tallennettuja tietoja tietosuojaselosteestamme.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.