Novatron Palvelusopimus Urakoitsijoille
Pidä yrityksesi rattaat pyörimässä Novatron Palvelusopimuksella!
Palvelusopimuksen sisältö
- Kattava etätukipalvelu (käyttötuki, koulutus, vikadiagnostiikka)
- 100% takaisinsoittotakuu
- Xsite® MANAGE -pilvipalvelu, Pro -konelisenssi
Xsite® MANAGE -pilvipalvelun avulla voit siirtää ja vastaanottaa 3D-malleja koneohjaukseen ja lähettää toteumatietoja pilvipalveluun automaattisesti. Palvelu pitää huolen tietojesi säilyvyydestä automaatisella varmuuskopioinnilla sekä korkealla tietoturvalla.
Palvelusopimukseen kuuluvan Xsite® MANAGE, Pro-konelisenssin ansiosta voit toimia laajasti eri projekteissa mm. aliurakoitsijana, sekä liittyä kolmannen osapuolen pilvipalveluihin (mm. Infrakit). Koneohjauksen etätukipalvelu tarjoaa käyttötukea, koulutusta ja ratkoo mahdollisia ongelmatilanteita nopeasti, ilman erillistä työmaakäyntiä.
Palvelusopimus on laitekohtainen, ja se on saatavilla kaikkiin Xsite® PRO 3D -ja Xsite® PAD -järjestelmiin. Palvelusopimus astuu voimaan 01.01.2024.
Ohje: Näin tilaat palvelusopimuksen
Novatron Palvelusopimus urakoitsijoille | Sisältö ja hinnat
Ei palvelusopimusta | Novatron palvelusopimus |
|||||||
Pilvipalvelu | ||||||||
Xsite MANAGE, Pro-konelisenssi | ❌ | ✅ | ||||||
Liittyminen muiden luomiin pilviprojekteihin | ❌ | ✅ | ||||||
Tiedostojen synkronointi | ✅ | ✅ | ||||||
Toteumatiedon synkronointi | ✅ | ✅ | ||||||
Automaattisen varmuuskopion palautus | ❌ | ✅ | ||||||
Liittyminen kolmannen osapuolen pilvipalveluihin (Esim. Infrakit) |
❌ | ✅ | ||||||
Koneohjauksen etätukipalvelu | ||||||||
Vianhaku | ❌ | ✅ | ||||||
Käyttötuki | ❌ | ✅ | ||||||
Takaisinsoittotakuu | ❌ | ✅ | ||||||
Vuosimaksu / Järjestelmä (Alv.0%) | 0€ | 250€ |
Xsite MANAGEn työpöytä-ominaisuudet ovat toistaiseksi saatavilla kaikille käyttäjille. Erilliset toimistolisenssit tulevat saataville vuoden 2024 aikana.
Lataa Esite | Novatron Palvelusopimus
Palvelusopimus mahdollistaa Suomen parhaan ja laajimman teknisen tuen nyt ja tulevaisuudessa
Novatronilla työskentelee ainulaatuinen koneohjaustukeen dedikoitunut tiimi, joka koostuu kymmenestä asiantuntijasta. Tiimi tarjoaa asiakkaillemme käyttötukea etäyhteyden avulla sekä varmistaa että tukipyynnöt ratkaistaan nopeasti ja ammattitaidolla.
Vuositasolla tukitiimimme käsittelee yhteensä yli 16 000 tapausta joista merkittävä osa ratkaistaan alle viidessä minuutissa. Tapaukset sisältävät käyttökoulutuksia, käytönopastusta ja vikatilanteita.
Olemme myös investoineet sisäisiin järjestelmiin, joiden avulla etätukipalvelumme pystyy ratkaisemaan tukipyynnöt tehokkaasti ja asiakkaamme voivat keskittyä tuottavaan työhön ilman ylimääräistä odottelua tai huoltokatkoja.
Palvelusopimuksilla varmistamme, että voimme tarjota asiakkaillemme parhaan mahdollisen tukipalvelun sekä tietoturvallisen pilvipalvelun, ja näin osaltamme varmistaa liiketoimintanne sujuvuuden. Novatron Palvelusopimuksen vuosimaksu mahdollistaa näiden palveluiden ylläpitämisen ja jatkokehittämisen.
Asiakastyytyväisyys on meille ensisijaisen tärkeää. Toivomme, että koette palvelukokonaisuuden hintansa arvoiseksi!