fbpx

Novatron Palvelusopimus Urakoitsijoille

Pidä yrityksesi rattaat pyörimässä Novatron Palvelusopimuksella!

Palvelusopimuksen sisältö

  • Kattava etätukipalvelu (käyttötuki, koulutus, vikadiagnostiikka)
  • 100% takaisinsoittotakuu
  • Xsite® MANAGE -pilvipalvelu, Pro -konelisenssi

Xsite® MANAGE -pilvipalvelun avulla voit siirtää ja vastaanottaa 3D-malleja koneohjaukseen ja lähettää toteumatietoja pilvipalveluun automaattisesti. Palvelu pitää huolen tietojesi säilyvyydestä automaatisella varmuuskopioinnilla sekä korkealla tietoturvalla.

Palvelusopimukseen kuuluvan Xsite® MANAGE, Pro-konelisenssin ansiosta voit toimia laajasti eri projekteissa mm. aliurakoitsijana, sekä liittyä kolmannen osapuolen pilvipalveluihin (mm. Infrakit). Koneohjauksen etätukipalvelu tarjoaa käyttötukea, koulutusta ja ratkoo mahdollisia ongelmatilanteita nopeasti, ilman erillistä työmaakäyntiä.

Palvelusopimus on laitekohtainen, ja se on saatavilla kaikkiin Xsite® PRO 3D -ja Xsite® PAD -järjestelmiin. Palvelusopimus astuu voimaan 01.01.2024.

Ohje: Näin tilaat palvelusopimuksen

Tilaa Palvelusopimus tästä!

Novatron Palvelusopimus urakoitsijoille | Sisältö ja hinnat

Ei palvelusopimusta Novatron
palvelusopimus
Pilvipalvelu
Xsite MANAGE, Pro-konelisenssi
Liittyminen muiden luomiin pilviprojekteihin
Tiedostojen synkronointi
Toteumatiedon synkronointi
Automaattisen varmuuskopion palautus
Liittyminen kolmannen osapuolen
pilvipalveluihin (Esim. Infrakit)
Koneohjauksen etätukipalvelu
Vianhaku
Käyttötuki
Takaisinsoittotakuu
Vuosimaksu / Järjestelmä (Alv.0%) 0€ 250€

Xsite MANAGEn työpöytä-ominaisuudet ovat toistaiseksi saatavilla kaikille käyttäjille. Erilliset toimistolisenssit tulevat saataville vuoden 2024 aikana.

Lataa Esite | Novatron Palvelusopimus

 

Palvelusopimus mahdollistaa Suomen parhaan ja laajimman teknisen tuen nyt ja tulevaisuudessa

 

Novatronilla työskentelee ainulaatuinen koneohjaustukeen dedikoitunut tiimi, joka koostuu kymmenestä asiantuntijasta. Tiimi tarjoaa asiakkaillemme käyttötukea etäyhteyden avulla sekä varmistaa että tukipyynnöt ratkaistaan nopeasti ja ammattitaidolla.

Vuositasolla tukitiimimme käsittelee yhteensä yli 16 000 tapausta joista merkittävä osa ratkaistaan alle viidessä minuutissa. Tapaukset sisältävät käyttökoulutuksia, käytönopastusta ja vikatilanteita.

Olemme myös investoineet sisäisiin järjestelmiin, joiden avulla etätukipalvelumme pystyy ratkaisemaan tukipyynnöt tehokkaasti ja asiakkaamme voivat keskittyä tuottavaan työhön ilman ylimääräistä odottelua tai huoltokatkoja.

Palvelusopimuksilla varmistamme, että voimme tarjota asiakkaillemme parhaan mahdollisen tukipalvelun sekä tietoturvallisen pilvipalvelun, ja näin osaltamme varmistaa liiketoimintanne sujuvuuden. Novatron Palvelusopimuksen vuosimaksu mahdollistaa näiden palveluiden ylläpitämisen ja jatkokehittämisen.

Asiakastyytyväisyys on meille ensisijaisen tärkeää. Toivomme, että koette palvelukokonaisuuden hintansa arvoiseksi!

 

Jos sinulla on jo palvelusopimus, saat yhteyden etätukeen:

tuki@novatron.fi
03 357 2640

Katso myös:

Ota yhteyttä

  • Lomake tallentaa tietoja sivuston tietokantaan. Voit lukea kuinka käsittelemme tallennettuja tietoja tietosuojaselosteestamme.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.