Tilaa Novatron palvelusopimus käyttöösi!

Jotta saamme aktivoitua palvelusopimuksen koneohjaukseesi, tarvitsemme sinulta alla listatut tiedot. Olemme koonneet helpot ohjeet, jotta tietojen kerääminen ja toimitus sujuisivat mahdollisimman helposti. Voit toimittaa tarvittavat tiedot meille joko verkkolomakkeella, puhelimitse tai sähköpostilla.

Toimita meille seuraavat tiedot alla olevan ohjeen mukaisesti:

  • Järjestelmäsi yksilöity ID-numero (DBSN)
  • Työkoneesi merkki ja malli
  • Yrityksesi nimi
  • Oma nimesi (Sopimuksen tilaaja) ja yhteystietosi


Näin toimitat palvelusopimukseen tarvittavat tiedot

Kun olet kerännyt järjestelmäsi/järjestelmiesi ID-numerot alla löytyvän ohjeen mukaan, toimita tiedot meille joko verkkolomakkeella, puhelimitse tai sähköpostilla.

Toimitus verkkolomakkeella (max. 7kpl laitteita):

  • Avaa verkkolomake
  • Täytä lomakkeen tiedot huolellisesti
  • Paina lopuksi “Lähetä”

Toimitus puhelimitse

  • Kerää tiedot valmiiksi ohjeen mukaan
  • Soita numeroon +358 50 917 2607 (ma-pe klo 09:00 – 15:00)
  • Asiakaspalvelijamme ottaa tiedot ylös ja aktivoi palvelusopimuksen järjestelmääsi

Toimitus sähköpostilla:

1. Kirjoita viestin aiheeksi: Palvelusopimus
2. Kirjoita viestiin omat yhteystietosi sekä yrityksesi nimi (Yritys jonka omistuksessa järjestelmät ovat)
3. Listaa keräämäsi ID-numerot, sekä työkoneen merkki ja malli, alla olevan esimerkin mukaan.
4. Lähetä viesti osoitteeseen myynti@novatron.fi

Esimerkkiviesti:

Yrityksen nimi
Oma nimesi (Sopimuksen tilaaja), Puhelinnumero ja sähköposti-osoite

2543-7655-8876-3456, Volvo EC220
8993-4663-6316-19972, Komatsu 180
6316-1997-3450-23, Xsite PAD mittalaite

Näin tarkastat järjestelmäsi ID:n, eli DBSN-numeron

Xsite PRO 3D -koneohjausjärjestelmä

Näet kaikkien järjestelmiesi ID-numerot helposti Xsite MANAGE-pilvipalvelusta, kohdasta ”Organization/ Machines”.

ID-numeron voi selvittää myös suoraan järjestelmästä alla olevilla ohjeilla.

  1. Järjestelmän ollessa päällä, aktivoi etätukipyyntö painamalla näytön kirkkaudensäätöpainikkeita yhtäaikaisesti.
    Nopea, alle 1sek. painallus riittää. (PAD-järjestelmissä etätukipyyntö aktivoidaan p1-painikkeesta)


  2. Odota kunnes etäyhteyden kuvake (sankakuulokkeet) ilmestyy näytölle.
  3. Paina etäyhteyden kuvaketta. Tämä avaa laitteen hallintanäkymän.
  4. Näet järjestelmäsi ID-numeron näkyy näytön yläosassa. (ID-numero näkyy kahteen kertaan, allekkain.)


  5. Kirjoita numerosarja väliviivoineen ylös. Voit ottaa numerosarjasta myös kuvan esim. matkapuhelimesi kameralla.
    Merkitse ylös myös työkoneen merkki ja malli johon järjestelmä on asennettu.
  6. Lopuksi, valitse “Peruuta tukipyyntö”.
  7. Tämän jälkeen voit poistua näkymästä valitsemalla “Sulje”.

Xsite PAD -mittalaite

  1. Paina Windows-työpöydällä olevaa etätukipyyntö-kuvaketta.


  2. Odota kunnes etäyhteyden kuvake (sankakuulokkeet) ilmestyy näytölle.
  3. Paina etäyhteyden kuvaketta. Tämä avaa laitteen hallintanäkymän.
  4. Näet järjestelmäsi ID-numeron näytön yläosassa. (ID-numero näkyy kahteen kertaan, allekkain.)

Ota yhteyttä!

Oskari Tuominen

Oskari Tuominen

Aluemyyntipäällikkö
Myynti

Myynti

Myynnin vaihde
Tekninen tuki | Koneohjaus

Tekninen tuki | Koneohjaus

Palvelusopimusasiakkaille