Home › Palvelut › Palvelusopimus Urakoitsija, pidä yrityksesi rattaat pyörimässä Novatronin Palvelusopimuksella! Palvelusopimus varmistaa koneohjausjärjestelmän käyttäjälle sujuvan ja tehokkaan työpäivän. Palvelusopimuksen sisältö: Kattava etätukipalvelu (käyttötuki, koulutus, vikadiagnostiikka) 100% takaisinsoittotakuu Xsite® MANAGE -pilvipalvelu, Pro-konelisenssi Xsite® MANAGE -pilvipalvelun avulla voit siirtää ja vastaanottaa 3D-malleja koneohjaukseen ja lähettää toteumatietoja pilvipalveluun automaattisesti. Palvelu pitää huolen tietojesi säilyvyydestä automaatisella varmuuskopioinnilla sekä korkealla tietoturvalla. Palvelusopimukseen kuuluvan Xsite® MANAGE, Pro-konelisenssin ansiosta voit toimia laajasti eri projekteissa mm. aliurakoitsijana, sekä liittyä kolmannen osapuolen pilvipalveluihin (mm. Infrakit). Koneohjauksen etätukipalvelu tarjoaa käyttötukea, koulutusta ja ratkoo mahdollisia ongelmatilanteita nopeasti, ilman erillistä työmaakäyntiä. Palvelusopimus on laitekohtainen, ja se on saatavilla kaikkiin Xsite® PRO 3D -ja Xsite® PAD -järjestelmiin. Palvelusopimus astuu voimaan 01.01.2024. Ohje: Näin tilaat palvelusopimuksen Tilaa palvelusopimus tästä Tuen yhteystiedot Jos sinulla on jo palvelusopimus, saat yhteyden etätukeen: tuki@novatron.fi tai soittamalla 03 357 2640 Etätuki palvelee arkisin klo 07.00-16.00* *Kesäkaudella (huhtikuu-syyskuu) palvelemme arkisin klo 07.00-17.00. *Talvikaudella (lokakuu-maaliskuu) palvelemme arkisin klo 07.00-16.00. Novatron Palvelusopimus urakoitsijoille: sisältö ja hinnat SisältöEi palvelusopimustaPalvelusopimusPilvipalveluLiittyminen muiden luomiin pilviprojekteihineikylläLiittyminen muiden luomiin pilviprojekteihineikylläTiedostojen synkronointieikylläToteumatiedon synkronointikylläkylläAutomaattisen varmuuskopion palautuseikylläLiittyminen kolmannen osapuolenpilvipalveluihin (Esim. Infrakit)eikylläKoneohjauksen etätukipalveluVianhakueikylläKäyttötukieikylläTakaisinsoittotakuueikylläVuosimaksu / Järjestelmä (Alv.0%)0 EUR250 EUR Palvelusopimus mahdollistaa Suomen parhaan ja laajimman teknisen tuen nyt ja tulevaisuudessa Novatronilla työskentelee ainulaatuinen koneohjaustuelle omistautunut tiimi, joka koostuu kymmenestä kokeneesta asiantuntijasta. Tiimi tarjoaa asiakkaillemme käyttötukea etäyhteyden avulla sekä varmistaa että tukipyynnöt ratkaistaan nopeasti ja ammattitaidolla. Vuositasolla tukitiimimme käsittelee yhteensä yli 16 000 tapausta joista merkittävä osa ratkaistaan alle viidessä minuutissa. Tapaukset sisältävät käyttökoulutuksia, käytönopastusta ja vikatilanteita. Olemme myös investoineet sisäisiin järjestelmiin, joiden avulla etätukipalvelumme pystyy ratkaisemaan tukipyynnöt tehokkaasti ja asiakkaamme voivat keskittyä tuottavaan työhön ilman ylimääräistä odottelua tai huoltokatkoja. Palvelusopimuksilla varmistamme, että voimme tarjota asiakkaillemme parhaan mahdollisen tukipalvelun sekä tietoturvallisen pilvipalvelun, ja näin osaltamme varmistaa liiketoimintanne sujuvuuden. Novatron Palvelusopimuksen vuosimaksu mahdollistaa näiden palveluiden ylläpitämisen ja jatkokehittämisen. Asiakastyytyväisyys on meille ensisijaisen tärkeää. Toivomme, että koette palvelukokonaisuuden hintansa arvoiseksi!