fbpx

Palvelumuutoksen taustat – Miksi siirryimme palvelusopimusmalliin?

25 huhtikuun, 2024

Arvoisat asiakkaamme. Olemme saaneet teiltä kysymyksiä liittyen palvelusopimukseemme, ja haluamme avata tarkemmin tätä palvelutarjonnassamme tapahtunutta muutosta, eli koneohjauksessa käytettävän pilvipalvelun ja etätukipalvelumme siirtymistä vuosimaksullisen Novatron Palvelusopimuksen piiriin.

Haluamme avoimesti kertoa teille palvelumuutoksen taustat, sekä mitä etua palvelusopimusmalli tarjoaa teille.

Dedikoitu tukitiimi palveluksessanne

”Tukitiimin laajuus mahdollistaa, että olemme nopeasti tavoitettavissa ja voimme tarjota apua juuri silloin kun sitä tarvitaan. Palvelusopimusten ansiosta etätukipalvelumme voi jatkossakin tarjota nopean ja tehokkaan ratkaisun asiakkaidemme ongelmiin etäyhteyden avulla.”

Novatronilla työskentelee ainulaatuinen koneohjaustukeen dedikoitunut tiimi joka koostuu kymmenestä asiantuntijasta. Tiimi tarjoaa asiakkaillemme käyttötukea etäyhteyden avulla sekä varmistaa että tukipyynnöt ratkaistaan nopeasti ja ammattitaidolla.

Vuositasolla tukitiimimme käsittelee yhteensä yli 16 000 tapausta joista merkittävä osa ratkaistaan alle viidessä minuutissa. Tapaukset sisältävät käyttökoulutuksia, käytönopastusta ja vikatilanteita.

Asiakasmäärien kasvaessa olemme myös investoineet sisäisiin järjestelmiin, joiden avulla etätukipalvelumme pystyy ratkaisemaan tukipyynnöt tehokkaasti ja asiakkaamme voivat keskittyä tuottavaan työhön ilman ylimääräistä odottelua tai huoltokatkoja.

Kasvava datamäärä tietoturvallisesti tallessa

”Palvelusopimukset mahdollistavat pilvipalvelun tietoturvallisen ylläpidon ja tehokkaan kehityksen. Näin asiakkaillemme ei aiheudu tiedonsiirtokatkoja ja koneohjauksessa käytettävät 3D-mallit sekä toteumatiedot säilyvät tietoturvallisesti tallessa.”

3D-koneohjauksen hyödyntäminen on yleistynyt valtavasti viime vuosina ja Novatronin 3D-järjestelmiä on käytössä tuhansia jo pelkästään Suomessa. Tämä puolestaan tarkoittaa merkittävää kasvua 3D-projektien määrässä. Näiden projektien säilyttämistä ja 3D-koneohjaukseen siirrosta vastaa Xsite MANAGE -pilvipalvelumme.

Koska pilvipalvelussa käsitellään myös kriittistä infraa olemme velvoitettuja kehittämään palvelun tietoturvaa EU-direktiiviä (NIS2.0) noudattaen, joka osaltaan lisää palvelumme kehitys ja ylläpitokuluja.

Pilvipalvelumme on saatavilla rajallisin ominaisuuksin myös ilman palvelusopimusta. Voit tutustua aiheeseen tarkemmin tästä linkistä.

Yhteenveto

Palvelusopimuksilla varmistamme, että voimme jatkossakin tarjota teille parhaan mahdollisen tukipalvelun sekä tietoturvallisen pilvipalvelun, ja näin osaltamme varmistaa liiketoimintanne sujuvuuden. Novatron Palvelusopimuksen vuosimaksu mahdollistaa meille näiden palveluiden ylläpitämisen ja jatkokehittämisen.

Tyytyväisyytenne on meille ensisijaisen tärkeää. Toivomme, että koette palvelukokonaisuuden hintansa arvoiseksi.

Jos teillä on lisäkysymyksiä tai huolenaiheita, älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä.

 

Terveisin,
Petri Moisio, CEO
Novatron Oy

Jaa artikkeli:

Ota yhteyttä

Petri Moisio

Petri Moisio

Toimitusjohtaja

petri.moisio@novatron.fi

03-357 2697

  • Lomake tallentaa tietoja sivuston tietokantaan. Voit lukea kuinka käsittelemme tallennettuja tietoja tietosuojaselosteestamme.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.